19.10.2014

Prolog




"Want to, but I can't help it
I love the way it feels
Just kinda stuck between my fantasy and what is real

I needed, when I want it
I want it, when I don't
Tell myself, I stop every day
Knowing, that I won't

I got a problem and I don't know, what to do about it
Even if I did, I don't know, if i would quite, but I doubt it
I'm taking by the thought of it

And I know this much is true
Baby you have become my addiction
I'm so strung out on you
I can barely move
But i like it
And it's all because of you
All because of you
And it's all because of you
Never get enough
She's the sweetest drug... "


______________________

A więc mamy prolog. Jest dość nietypowy, ale co o nim sądzicie? :>
Jeśli nie rozumiecie do końca tekstu czy coś, to wejdźcie po prostu na "tekstowo" i przeczytajcie tłumaczenie :)
Mam nadzieję, że nie możecie się doczekać drugiej części, bo ja osobiście też nie mogę się doczekać, hahahah. Niedługo pojawi się pierwszy rozdział! <3
Komentujcie!

17 komentarzy:

  1. Czekam na rozpoczęcie drugiej części :)
    ps: Justin po lewej to bóg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuźwa nie podpisałam się. @iheartblaugrana

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na 1 rozdział! KC <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebistoś nad zajebistości kocham i nie.moge się doczekać 1 :#

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge sie doczekać 1 rozdziału *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka! Ja już chcę dalej czytać, na maksa mnie wciągnęła Twoja historia, więc czekam kochana! :)
    PS: Mam prośbę, moglabys odezwać się do mnie prywatnie? GG 28955237, z góry dziękuję i pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Strasznie się cieszę i już czekam na pierwszy rozdział :D @Alex41789

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze się nie mogę pozbierać po zakączeniu i nie mogę sie dczekać tego jak się sprawy potoczą dalej
    i mam do ciebie jedną wiadomośc mam nadzieje że to czytasz kiedyś byłam @kocham_biebsa i tak się sprawa potoczyła że zablokowali mi kąto i npróbowałam odblokować ale się nie da ;c proszę wysyłaj tweety na @swaggy_drew_jdb

    OdpowiedzUsuń
  9. boze oby oni byli razem :(( <3 kied nn ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zaszczyt poinformować cię, że nominuję cię do LBA. zapraszam do siebie: http://faster-than-fanfiction.blogspot.com/ w zakładkę LBA (pojawi się w 27 października xD)

    OdpowiedzUsuń
  11. CuDoWnY !!! Kocham <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Krótki, ale za to zajebisty prolog. Spadam czytać dalej :P

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy dodasz ? :(

    OdpowiedzUsuń